dimarts, 2 d’octubre del 2007

Obrint nous horitzons

Hola blogers,

Per fi tinc blog, ha costat, però finalment m'hi he decidit.

Hi ha dues coses que m'hi han fet decidir:

1- Molta gent confonia el meu fotolog (lloc on penges una foto i la comentes) amb la meva vida política, i sovint s'hi establien debats polítics que distorcionaven el sentit real del fotolog, a part que sovint, la meva vida privada amb la política es barrejaven i no m'hi sentia molt còmode, sempre he estat d'aquells a qui els repugnen les xafarderies i els rumors, cosa molt típica als pobles i per desgràcia, inevitable.

2- L'últim ple ordinari, on tenia ganes d'escriure coses comentant-lo. Vaig sortir del ple preguntant-me coses que m'emprenyaven i no tenia la manera de canalitzar-ho.

Doncs bé, ara ja tinc com expressar la meva vida política i com canalitzar aquelles coses que vols dir i no tens on fer-ho.

Així doncs, benvinguts al meu blog, espero no fer-me pesat i disculpeu els meus redactats, reconec que no sóc un às escrivint (sóc de ciències) i d'intel·lectual en tinc ben poc.

Moltes gràcies per llegir-me i vistar-me!

Oriol Papell

3 comentaris:

Eivi ha dit...

Com anem? Encantat de llegir el teu nou bloc. Que segueixi així, felicitats!

Comunicador Frustrat ha dit...

Escrivint nuse, però no podries haver triat un disseny més lleig? haha, tranqui, que segur que és ben interessant. A més, una persona conegudíssima com tu havia de tindre'n un ja! Enhorabona i endavant!

Carles Caballero i Peña ha dit...

company, el teu blog m'ha animat, tens menys escrits que jo xD que no pari!!! salut!!