dissabte, 22 d’agost del 2009

Ivette Nadal i El petit de Cal Eril












Fa 4 mesos vaig anar a Cardedeu a una de les edicions del Tastautors que organitza la regidoria de Cultura del mateix poble al Centre Cultural. Hi vaig anar atret per la formidable i dolça Ivette Nadal, coneguda uns mesos enrere al Correllengua que organitzem a Castellar, on va fer un concert increïble. Presentant el seu disc "Guerres dolcíssimes" vaig poder gaudir de les seves cançons molt més, ara que ja me les sabia. El grup que tocava a continuació d'ella, no el coneixia de res. Es feien (i fan) dir "El petit de Cal Eril". He de reconèixer que van ser tot un descobriment, es notava que bebien d'aigües d'Antònia Font i sobretot d'en Joan Miquel Oliver. Saben jugar amb els sons i tenen unes lletres surrealistes com les dels dos grups abans esmentats. Vaig quedar meravellat, tant, que quan van acabar el concert vaig anar directe al cantant per demanar-li un telèfon. Mai se sap, per un Correllengua, perquè els porti la nostra regidoria de Cultura... tant és, però han de venir a Castellar. Precisament, fa poc han tret el primer disc "Les sargantanes al sol" i us el ben recomano, jo ja me l'he comprat. Us deixo amb una petita mostra de cada grup:








2 comentaris:

la noia de la foto ha dit...

Gràcies Oriol per ser-hi a Cardedeu i enrecordar-te'n, passat els mesos.

Un petó,
I v e t t e *^^.

Jordi i Oriol ha dit...

Un plaer Ivette, com per oblidar-te. Vas venir a Castellar i va ser gegant. Ets genial. Els ulls encara em brillen ;)