dimarts, 19 de gener del 2010

Avui vaig al BdeBlog!

Avui, com cada dimarts a les 20:30 hi ha una programa més del B de Blog, programa del que ja en vaig parlar. Analitzen els blogs castellarencs fent una repassada pels temes més importants i acaben entrevistant a un dels blogaires. I ves per on, avui m'ha tocat a mi. Així que si en teniu ganes esteu atents al programa. Suposo que m'entrevistaran cap a les 20:40. Recordeu que si no sou de Castellar i voleu escoltar ràdio castellar (90.1 FM) ho podeu fer online o el dia següent us podeu baixar el podcast del programa. Espero que em tractin bé i perdonin que avui faci aquesta actualització tan bèstia d'articles, feia dies que volia escriure tot això però se m'ha acumulat i ara he tingut una petita estona i he aprofitat per redactar-los i publicar-los, just abans d'anar a reunions de l'ajuntament. I agrair el premi que em van donar (la tripleeeee b!) el 24 de novembre de l'any passat pels 100 articles del 2009: