dimarts, 19 de gener del 2010

Va de música: concert de Jazz

Tornem amb la música. Últimament estic descobrint la ciutat de Girona més a fons. És una ciutat que sempre m'ha atret molt, té un encant que em té el cor robat. M'encanta escapar-me pel barri vell i el Call i travessar els carrerons petits i estrets amb pedres ben antigues que et porten a un passat llunyà. Veure la façana imponent de la Catedral o admirar el campanar de l'església de Sant Fèlix. Visitar el monestir de Sant Pere de Galligans observant un dels rierols que passen a prop. Perdre't pel passeig de la muralla visitant tots els jardins que l'envolten amb aquella pau i serenor que et donen. Com deia, últimament hi vaig molt a Girona i en una de les nits d'oci vaig descobrir un local anomenat Sunset Jazz Club on acostumen a fer concerts de Jazz. Reconec que el Jazz no és un estil de música que m'apassioni, segurament perquè no he tingut oportunitat d'anar a gaires concerts, però quan hi sóc m'encanta i valoro molt positivament, com a músic que sóc, la imporvització brutal dels artistes de jazz. Al Sunset, dissabte passat, hi havia el grup Gael Horellou Trio, que aprofitava el concert per gravar un disc. La vetllada va ser interessant, kaipiroska en mà i ben acompanyat. Els tres membres del grup tocaven amb ganes, cal destacar la cara de concentrat del Contrabaix i les galtes a punt de rebentar de l'esplèndit saxofonista. Espero tornar-hi aviat, em va encantar. Aquí en teniu una petita mostra (no és el dia que els vaig veure):