dilluns, 22 de març del 2010

Resultat enquesta: Com vas viure la nevada?

Finalitzada una nova enquesta, aquest cop sobre la nevada que va caure a Castellar, i que tots recordarem, aquell 8 de març de 2010. D'anècdotes n'hi ha per donar i per vendre. Des de ma germana que li va costar déu i ajuda arribar a Terrassa per la carretera de Matadepera de bon matí, fins al meu veí que va trigar 3 hores ben bones a anar de Barberà a Castellar (trajecte normal 30 minuts). Jo mateix, a la tarda havia d'anar a treballar a Sabadell i veient el panorama (a les 2 és quan va nevar amb ganes i va començar a agafar) vaig fer una trucada i em vaig quedar a casa, i pel que sembla vaig fer ben fet, no van arribar a tallar la carretera però hi havia un bon embús i era perillós. A caseta que era un dia excepcional. Segur que hi ha gent de sobres per explicar el que li va passar i els moments que va viure. Realment feia efecte passejar a les 6 de la tarda per Castellar amb aquell vent tan gèlid i la mini neu que queia amb força. Un dia per recordar. Us deixo els resultats de l'enquesta:

A casa, gaudint-la
3 (50%)
Atrapat al cotxe
0 (0%)
Atrapat a Barcelona/Sabadell/Terrassa...
1 (16%)
Vaig arribar just a casa!
2 (33%)

Ja podeu participar a la següent enquesta: Què us sembla la notícia sobre l'arribada del tren?