dimarts, 9 de març del 2010

Rsultat enquesta: Què fas per Carnestoltes?

Després d'uns dies de descans del blog, hi torno. Aquesta enquesta no té cap mena de secret, simplement volia veure què feien per carnestoltes els lectors del meu blog. Crec que és general que la gent quan pot es disfressa però no té perquè ser cada any. Jo per exemple enguany volia disfressar-me però a l'últim moment no vaig tenir temps de fer la meva disfressa i ho he aplaçat a l'any que ve (i ja en van dos). També volia aprofitar per queixar-me que a algunes escoles no es fa el carnestoltes i ho trobo una animalada, és on s'aprèn i es comença a celebrar-lo, si no es fa allà (i amb el que va costar que es tornés a fer) malament rai!. Us deixo amb els resultats:

No m'he disfressat mai
2 (18%)
Em disfressava, però ara ja no
1 (9%)
Em disfresso cada any!
1 (9%)
De vegades em disfresso
7 (63%)

Ja podeu contestar la següent enquesta: Com vas viure la nevada?