dimarts, 24 de novembre del 2009

100!

Aquestés l'article número 100 del blog "A la Pell d'en Papell" d'aquest 2009 . Que fort, com passa el temps. Recordo perfectament perquè el vaig obrir amb aquell primer article. Tenia fotolog, que pels qui no ho sabeu, és un pàgina on pots penjar una foto cada dia amb el seu escrit corresponent, pàgina que està morint per la irrupció potent de Facebook. Sovint es barrejaven temes polítics amb coses de la meva vida quotidiana i no m'agradava, així que vaig obrir el blog com a via d'escapament sobretot dels temes polítics que m'inquietaven. Finalment el blog ha acabat sent sobretot de política municipal, però evidentment hi dedico política nacional i internacional, com també hi dedico espais de cultura i música. Tenir un blog vol dir tenir una mica de constància si realment el vols fer atractiu als possibles visitants a l'atzar i que s'acabin convertint en habituals. Sí, hi ha setmanes que hi dediques molt més temps i d'altres menys, o senzillament no tens inspiració per escriure i no se t'acud de què parlar. Vaig començar el meu blog al 2007, i reconec que hi vaig dedicar poquíssim temps. El 2008 si fa no fa, més del mateix, i ha estat aquest 2009 quan m'hi he posat seriosament. I de vegades passen coses com les que passaran avui, que de cop faré tres o quatre articles. Dec estar inspirat! Gràcies a tots els qui em llegiu, sempre fa il·lusió quan algú t'esmenta el teu blog i descobreixes que n'és un seguidor habitual.

1 comentari:

Unknown ha dit...

FELICITATS COMPANY!!!
SEGUEIX AIXÍ!!!